Find Jobs
Hire Freelancers

Amazon assitant needed. Order processing, talk to costumers, and return items.

$250-750 USD

취소됨
게시됨 약 5년 전

$250-750 USD

제출할때 지불됩니다
You have to procces the orders on an amazon account that will be provided to you. You have to know how to response to costumers and be able to return the Items if the costumer wants a return. You have to be able to manage time efficiently and have the work done on time.
프로젝트 ID: 18556302

프로젝트 정보

8 제안서
원격근무 프로젝트
활동 중 5년 전

돈을 좀 벌 생각이십니까?

프리랜서 입찰의 이점

예산 및 기간 설정
작업 결과에 대한 급여 수급
제안의 개요를 자세히 쓰세요
무료로 프로젝트에 신청하고 입찰할 수 있습니다
8 이 프로젝트에 프리랜서들의 평균 입찰은 $418 USD입니다.
사용자 아바타
Hi there, I have read your project description and i'm confident i can do this project for you perfectly.I still have a few questions. please leave a message on my chat so we can discuss the budget and deadline of the project. Thanks . .
$555 USD 3일에
4.9 (67 건의 리뷰)
7.1
7.1
사용자 아바타
Hi Sir, I see you need Amazon Store assistant to manage packages and deliveries. I can perform this task for you. What's more better than having permanent employment. Let's talk more about it. I'm ready for the interview and start work on it right away.
$678 USD 10일에
5.0 (10 건의 리뷰)
4.6
4.6
사용자 아바타
I can manage all your clients for you and return the products to them quickly without any complaint . Thanks
$277 USD 30일에
5.0 (1 건의 리뷰)
2.0
2.0
사용자 아바타
I’ve got 4+ years of direct amazon account management experience and am available immediately to start processing your orders
$250 USD 2일에
0.0 (0 건의 리뷰)
0.0
0.0
사용자 아바타
Hi there employer, I am the best candidate for this post. I have worked as a customer service representative for internet cable, travel, online accounts. I have also worked as an email and chat associate for an online store. I am an expert in processing customer's orders , as well as providing extraordinary assistance locating orders, track shipments, and even empathizing for any inconveniences. Please consider me on this project. Hope to hear from you soon. Have great weekend.
$500 USD 30일에
0.0 (0 건의 리뷰)
0.0
0.0
사용자 아바타
Please consider my application. I have vast experience in E-commence and my skills in administration will be of the good assistance in accomplishing this assignment. Previous I have been working in the courier, shipping company therefore I believe that I will be good candidate in executing this task.
$555 USD 10일에
0.0 (0 건의 리뷰)
0.0
0.0
사용자 아바타
I am an online seller so I know how to answer queries and concerns.i am an Assistant Admin for 1 year and I did a lot of works about returns,requests and demands.
$277 USD 30일에
0.0 (0 건의 리뷰)
0.0
0.0
사용자 아바타
I have a lot of free time, and i would like to work with this project.
$250 USD 10일에
0.0 (0 건의 리뷰)
0.0
0.0

고객에 대한 정보

국기 (UNITED STATES)
Berkeley, United States
0.0
0
1월 19, 2019부터 회원입니다

고객 확인

이 거래선이 등록한 다른 일자리

Social Media Content Moderator
$250-750 USD
감사합니다! 무료 크레딧을 신청할 수 있는 링크를 이메일로 보내드렸습니다.
이메일을 보내는 동안 문제가 발생했습니다. 다시 시도해 주세요.
등록 사용자 전체 등록 건수(일자리)
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
미리 보기 화면을 준비 중...
위치 정보 관련 접근권이 허용되었습니다.
고객님의 로그인 세션이 만료되어, 자동으로 로그아웃 처리가 되었습니다. 다시 로그인하여 주십시오.