프로필 배경 사진
를 팔로우 했습니다.
팔로우 서비스의 지정 과정에서 문제가 발생하였습니다.
이 사용자의 경우에는 다른 사용자들의 팔로우 서비스를 허용하지 않고 있습니다.
이 사용자에 대한 팔로우 서비스를 이미 이용하고 계십니다.
고객님의 현재 멤버십 등급으로는 0 건까지만 팔로우가 가능합니다. 멤버십 서비스의 업그레이드는 여기에서 하시면 됩니다.
성공적으로 언팔로우했습니다
팔로우 서비스에 대한 지정 해제 과정에서 문제가 발생하였습니다.
님에 대한 고객님의 추천 절차가 모두 완료되었습니다.
사용자 추천 과정에서 문제가 발생하였습니다.
원인을 알 수 없는 문제가 발생하였습니다. 현재의 페이지에서 다시 읽기 버튼을 클릭하신 후에 재시도하여 주시기 바랍니다.
이메일에 대한 인증 절차가 완료되었습니다.
사용자 아바타
$12 USD / 시간
국기 (PHILIPPINES)
$12 USD / 시간
현지시간은 2:16 AM입니다
1월 9, 2019에 가입했습니다
0 건의 추천

Geracel C.

@geracel41

0.0 (0 건의 리뷰)
0.0
0.0
0%
0%
$12 USD / 시간
국기 (PHILIPPINES)
$12 USD / 시간
해당 사항 없음.
작업 완료
해당 사항 없음.
예산 준수
해당 사항 없음.
기한 준수
해당 사항 없음.
재고용률

Appointment Setter, Sales Representative, Customer Service and Sales Admin Support

I've had experiences in a variety of capacities where I have developed a strong sales, organizational and customer relationship skill set. It honed my ability to manage conflict and deal with different types of individuals. I am very much committed and determined to excel in what I do. I always enjoy learning new things and I am open to corrective feedback as I believe that is how I will learn and do things better. My background includes serving as a Sales Representative, Customer Service, Technical Support and Sales Admin Support in call centers here in the Philippines. Most recently, I worked as a Sales Admin, where my responsibilities included handling customer issue, processing registrations, and quotes. I also worked as a customer service for Google and for a major telco in Australia which is Optus. I gained considerable Sales skills during my employment as a Sales Representative for Capital One.

직업에 관해 Geracel C.님에게 연락해보세요

채팅으로 자세한 내용을 논의하려면 로그인하세요.

리뷰

수정 사항에 대한 저장 완료
여기에는 더 확인하실 만한 리뷰 건이 없습니다!

경력

Appointment Setter

New Patient Delivery
9월 2018 - 9월 2019 (1 )
-Setting up schedule for a phone consultation with the nurse -Checking if patients insurance is qualified -Following up with patients in case they missed the appointment

Sales Admin Support

QUICKSTART
3월 2016 - 8월 2017 (1 , 5 )
-Processing course ware orders -Checking data accuracy in orders and invoices -Contacting clients to obtain missing information or answer queries -Maintain and update sales and customer records -Communicate important feedback from customers internally -Hands on experience with CRM software and MS Office (MS Excel in particular) -Processing a high volume of registrations -Processing invoices for all sales transactions -Checking prices and contracts are up to date. -Dealing with and responding to high volumes of emails.

Customer Service Representative

CONCENTRIX
11월 2013 - 12월 2015 (2 , 1 )
-Provide exceptional customer care experience on every interaction to ensure CSAT -Handled complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits and follow up to ensure resolution. -Obtaining information from customers that will help in recovering their accounts. -Identify and assess customer’s/user’s needs to achieve satisfaction. -Communicate with customers via phone and email.

교육

BS Electronics and Communications Engineering

AMA University, Philippines 2004 - 2005
(1 )

직업에 관해 Geracel C.님에게 연락해보세요

채팅으로 자세한 내용을 논의하려면 로그인하세요.

인증

우수 프리랜서
신분 인증(여부)
지불 인증(여부)
전화번호 인증(여부)
이메일 인증(여부)
페이스북 연결(여부)

자격증

us_eng_1.png US English 1 80%
이전 사용자 다음 사용자
초대장 발송이 완료되었습니다!
감사합니다! 무료 크레딧을 신청할 수 있는 링크를 이메일로 보내드렸습니다.
이메일을 보내는 동안 문제가 발생했습니다. 다시 시도해 주세요.
등록 사용자 전체 등록 건수(일자리)
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
미리 보기 화면을 준비 중...
위치 정보 관련 접근권이 허용되었습니다.
고객님의 로그인 세션이 만료되어, 자동으로 로그아웃 처리가 되었습니다. 다시 로그인하여 주십시오.