프로필 배경 사진
를 팔로우 했습니다.
팔로우 서비스의 지정 과정에서 문제가 발생하였습니다.
이 사용자의 경우에는 다른 사용자들의 팔로우 서비스를 허용하지 않고 있습니다.
이 사용자에 대한 팔로우 서비스를 이미 이용하고 계십니다.
고객님의 현재 멤버십 등급으로는 0 건까지만 팔로우가 가능합니다. 멤버십 서비스의 업그레이드는 여기에서 하시면 됩니다.
성공적으로 언팔로우했습니다
팔로우 서비스에 대한 지정 해제 과정에서 문제가 발생하였습니다.
님에 대한 고객님의 추천 절차가 모두 완료되었습니다.
사용자 추천 과정에서 문제가 발생하였습니다.
원인을 알 수 없는 문제가 발생하였습니다. 현재의 페이지에서 다시 읽기 버튼을 클릭하신 후에 재시도하여 주시기 바랍니다.
이메일에 대한 인증 절차가 완료되었습니다.
사용자 아바타
$8 USD / 시간
국기 (PHILIPPINES)
cabuyao city, philippines
$8 USD / 시간
현지시간은 8:15 PM입니다
5월 24, 2016에 가입했습니다
5 건의 추천

Regine B.

@ginne24

5.0 (29 건의 리뷰)
6.0
6.0
98%
98%
$8 USD / 시간
국기 (PHILIPPINES)
cabuyao city, philippines
$8 USD / 시간
97%
작업 완료
100%
예산 준수
100%
기한 준수
13%
재고용률

Experienced and Highly Skilled Virtual Assistant

I have worked in the BPO industry for 6 years. I have handled different campaigns both US and UK clients. Here are the summary of my competencies: 1. Excellent Communication Skills Developed through experience in customer service, feedback and coaching sessions, training opportunities and communication training with com coaches. 2. Excellent Computer Literacy Proven through daily use of word, excel and power point as part of our daily task such as end of day reports, deep dive analysis and daily stats update. 3. Excellent Leadership Skill Developed through performing SME Roles such as handling and supporting teams, coaching and providing feedback to bottom performers, nesting and production agents, facilitating trainings and product/service updates 4. Excellent Interpersonal Skills Developed through daily collaboration with other resource units such as Q.A, Com coaches and Operations. As an SME, we are being assigned to different teams and different types of agent. In addition to that. I am highly experienced with Customer Support and CRM platforms like Zendesk, Freshdesk, and Ladesk, Gorgias, Reamaza and Gsuite. I have handled different eCommerce platforms such as Shopify, eBay, WooCommerce, and BigCommerce. I handled all inquiries via email, chat or phone that is related to; -Order Status -Order Fulfillment -Delivery Status -Product Inquiry -Returns and Exchange -Refunds and all other concerns

직업에 관해 Regine B.님에게 연락해보세요

채팅으로 자세한 내용을 논의하려면 로그인하세요.

포트폴리오

10752461
3287145
3287142
3287139
3246044
3216065
10752461
3287145
3287142
3287139
3246044
3216065

리뷰

수정 사항에 대한 저장 완료
현재 1 ~ 5 번째 리뷰 표시 중(전체 24 건)
리뷰에 대한 필터 유형:
5.0
$347.94 USD
Everything was great!
Data Processing
Data Entry
D
국기 () Vladimirs T.
@detgroup1
3년 전
5.0
$260.16 USD
Very professional work and very helpful person!
Internet Marketing
Data Processing
Data Entry
Research
Excel
+1 건 추가
B
국기 () Online W.
@bys2012
4년 전
5.0
$110.00 USD
She's super helpful and worked really well and on time
Data Processing
Data Entry
Customer Support
Virtual Assistant
Web Search
사용자 아바타
국기 () Amer B.
@amerbarham
5년 전
5.0
$4.00 USD
This is the best freelancer that ever happened to me, she is very flexible and keen to detail. Thank you!
사용자 아바타
국기 () Moffat M.
@Karasinkamoses7
5년 전
5.0
$2.00 USD
Regine has a great attention to detail, easy to work with, fast learner and able to follow directions. She's smart, very good in speaking English and I never had any problem with communication.
Data Entry
Research
Excel
Order Processing
+1 건 추가
사용자 아바타
국기 () Jonnalyn F.
@jonna88
6년 전

경력

CUSTOMER SERVICE AND SALES SUPPORT

Convergys Corporation Philippines
11월 2015 - 6월 2016 (7 , 1 )
CONVERGYS (Novermber 2015 – Present) Job Title: Customer Services and Sales Support Job Title: Financial Service Associate

SUBJECT MATTER EXPERT

CONVERGYS CORPORATION PHILIPPINES
10월 2012 - 10월 2015 (3 )
• Supervise both Nesting and Production agents • Serve as mentor and coach to the agents to address performance issues.. • Monitor calls to maintain quality standards and targets. • Work with other members of the Operations such as team leaders and Operation Managers to develop site wide action plans. • Conducts Scenario Based Training for Nesting and Production Agent. • Trained and coached weekly thru Triad Coaching/Feedback.

BILLING & SERVICES ADVISOR

CONVERGYS CORPORATION PHILIPPINES
9월 2012 - 10월 2013 (1 , 1 )
• Provide customer service and billing support through clear and efficient communication • Handle complaints and problem solving in the best interest of both customer and company • Consistently provide excellent customer service through efficient call handling. • Complete research and projects in a timely manner

교육

BS PSYCHOLOGY

Our Lady of Fatima University, Philippines 2006 - 2010
(4 )

직업에 관해 Regine B.님에게 연락해보세요

채팅으로 자세한 내용을 논의하려면 로그인하세요.

인증

우수 프리랜서
신분 인증(여부)
지불 인증(여부)
전화번호 인증(여부)
이메일 인증(여부)
페이스북 연결(여부)

자격증

numeracy_1.png Basic Numeracy 1 83%
uk_english1.png UK English 1 80%
us_eng_1.png US English 1 75%
이전 사용자 다음 사용자
초대장 발송이 완료되었습니다!
감사합니다! 무료 크레딧을 신청할 수 있는 링크를 이메일로 보내드렸습니다.
이메일을 보내는 동안 문제가 발생했습니다. 다시 시도해 주세요.
등록 사용자 전체 등록 건수(일자리)
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
미리 보기 화면을 준비 중...
위치 정보 관련 접근권이 허용되었습니다.
고객님의 로그인 세션이 만료되어, 자동으로 로그아웃 처리가 되었습니다. 다시 로그인하여 주십시오.