프로필 배경 사진
를 팔로우 했습니다.
팔로우 서비스의 지정 과정에서 문제가 발생하였습니다.
이 사용자의 경우에는 다른 사용자들의 팔로우 서비스를 허용하지 않고 있습니다.
이 사용자에 대한 팔로우 서비스를 이미 이용하고 계십니다.
고객님의 현재 멤버십 등급으로는 0 건까지만 팔로우가 가능합니다. 멤버십 서비스의 업그레이드는 여기에서 하시면 됩니다.
성공적으로 언팔로우했습니다
팔로우 서비스에 대한 지정 해제 과정에서 문제가 발생하였습니다.
님에 대한 고객님의 추천 절차가 모두 완료되었습니다.
사용자 추천 과정에서 문제가 발생하였습니다.
원인을 알 수 없는 문제가 발생하였습니다. 현재의 페이지에서 다시 읽기 버튼을 클릭하신 후에 재시도하여 주시기 바랍니다.
이메일에 대한 인증 절차가 완료되었습니다.
사용자 아바타
$2 USD / 시간
국기 (PAKISTAN)
karachi, pakistan
$2 USD / 시간
현지시간은 7:19 PM입니다
2월 2, 2015에 가입했습니다
0 추천

Shoaib Ali S.

@shoaibsiddiqui89

0.0 (0 건의 리뷰)
0.0
0.0
0%
0%
$2 USD / 시간
국기 (PAKISTAN)
karachi, pakistan
$2 USD / 시간
100%
작업 완료
해당 사항 없음.
예산 준수
해당 사항 없음.
기한 준수
100%
재고용률

Data Entry Specialist/Web Searcher/Typist!

Graduate having more then 4 years of experience in various skills. You may hire me because I have those skills that you required. > Data Entry > Fill in Spreadsheet > Mangento Products uploading > Typist (More then 60 W.P.M) > Copy typing > Microsoft Word & Excel > Powerpoint Presentations > Web scraping > Video uploads I’m 100% dedicated to provide high quality, genuine and creative work through trustful communication, correct understanding and hard working. A trusted freelancer who don't compromise in works quality. So are you ready to avail the opportunity to hire a perfect freelancer for your project? Simply click HIRE ME!

직업에 관해 Shoaib Ali S.님에게 연락해보세요

채팅으로 자세한 내용을 논의하려면 로그인하세요.

포트폴리오

2975439
2938136
2598491
2975439
2938136
2598491

리뷰

수정 사항에 대한 저장 완료
여기에는 더 확인하실 만한 리뷰 건이 없습니다!

경력

Parent Relations Officer (Admin)

Beaconhouse School System
3월 2015 - 현재
> Responsible to regulate and attend queries of current/future students or their parents regarding admissions, manage the admissions process. > With the objective of providing high level of customer service and customer relationship building within the limitations of School Operations Manual, Company Policies and directives of the senior management.

Office Secretary

Beaconhouse School System
7월 2014 - 3월 2015 (8 , 1 )
• Word processing; • letter writing; • dealing with telephone and email enquiries; • creating and maintaining filing systems; • scheduling and attending meetings, creating agendas and taking minutes • organising travel for staff. • answering telephone calls • maintaining diaries • arranging appointments • taking messages • typing and word processing • managing databases • prioritising workloads and multitasking • recruiting, training and supervising junior staff • handling correspondence

Customer Care Representative

Mobilink
11월 2012 - 7월 2014 (1 , 8 )
>Providing best customer satisfaction where required. >Taking responsibility and multitasking > Handle operational activities over customer care service & sale counters > Welcome, guide and manage each walk-in customer when in the role of Floor Greeter > Coordinate and follow-up with multiple stake holders for issue resolution

교육

Bachelors of Commerce

Karachi University, Pakistan 2008 - 2011
(3 )

자격증

Basic Customer Care Training

Mobilink
2012
Knowing how to give exceptional customer service, which is one of the keys to growing and sustaining a business. This training helps to establish a service strategy and behavioral standards to teaching the receptionists and other front-line activities.

직업에 관해 Shoaib Ali S.님에게 연락해보세요

채팅으로 자세한 내용을 논의하려면 로그인하세요.

인증

우수 프리랜서
신분 인증(여부)
지불 인증(여부)
전화번호 인증(여부)
이메일 인증(여부)
페이스북 연결(여부)

자격증

us_eng_1.png US English 1 85%
이전 사용자 다음 사용자
초대장 발송이 완료되었습니다!
감사합니다! 무료 크레딧을 신청할 수 있는 링크를 이메일로 보내드렸습니다.
이메일을 보내는 동안 문제가 발생했습니다. 다시 시도해 주세요.
등록 사용자 전체 등록 건수(일자리)
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
미리 보기 화면을 준비 중...
위치 정보 관련 접근권이 허용되었습니다.
고객님의 로그인 세션이 만료되어, 자동으로 로그아웃 처리가 되었습니다. 다시 로그인하여 주십시오.